به گزارش ایرنا، سردار رشید جلالی روز دوشنبه در همایش بسیجیان بوکان که در سالن سه هزار نفری میلاد نور مجموعه ورزشی بوکان برگزار شد، با بیان اینکه تقویت روحیه بسیجی موفقیت های کشور را تضمین خواهد کرد،‌ افزود: بکار گرفتن روحیه بسیجی موجب پیشرفت کشور به ویژه در عرصه علمی می شود و از این رو نباید از این روحیه و توان مردمی غافل شد.
وی با اشاره به اینکه بسیج نقش موثری در همبستگی ملی ایفا می کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و گفتمان امام راحل (ره) در تمام دنیا جایگاه خود را پیدا کرده و آینده بسیار روشن و نورانی در انتظار کشور است.
فرمانده سابق سپاه بوکان اظهار داشت: تکیه بر مولفه وحدت و اندیشه بسیجی، دنیای اسلام را ایمن می کند و این مهم باید مورد توجه مسلمان جهان قرار گیرد.
وی با اشاره به ایجاد گروه های تکفیری از جمله داعش، طالبان و دیگر گروه های ایجاده شده در منطقه به وسیله آمریکا و دشمنان اسلام اضافه کرد: آمریکا با همکاری دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه و نفاق در منطقه ما تاکنون بیش از هفت هزار میلیارد دلار هرینه کرده اند تا بتوانند بین مذاهب شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.
سردار جلالی با بیان اینکه داشتن تفکر بسیجی و حفظ وحدت باعث شناخت دشمن خواهد شد و همه ما باید این اندیشه و تفکر را حفظ و در جامعه پیاده کنیم، افزود: دشمنان شعار جدایی دین از سیاست می دهند و می خواهند با این کار هویت انسان ها را از بین ببرند ولی غافل از این هستند که مردم ما هوشیارانه این دسیسه آنان را با شکست مواجه خواهند ساخت.
فرمانده سپاه بوکان نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.
سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: امروز نیز در شرایط بحران اقتصادی و جو روانی جامعه با بهره‌گیری از تفکر بسیجی، همراهی مردم و باور‌های دینی می‌توان از تهدیدها و تحریم های مختلف سربلند بیرون آمد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.