به گزارش ایرنا، اسدی روز پنج شنبه در جلسه ستاد نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان افزود: بازرسان این اداره طبق برنامه مدون و با روش های کنترلی مناسب برای کنترل رعایت اخذ وجه در زمان ثبت نام نظارت دارند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان در زمان ثبت نام افزود: این ستاد با هدف تأمین رعایت حقوق والدین و دانش آموزان برای انجام ثبت نام برای سال تحصیلی پیش رو د رمراکز استان ها و تمامی نواحی و مناطق تشکیل شده تا با برنامه ریزی های دقیقی بر امر ثبت نام نظارت کنند.
وی ادامه داد: با بکارگیری ساز و کارهای تضمین کننده اجرای قوانین و مقررات، ثبت نامی آسان، بدون دغدغه و حداکثری باید در تمامی مدارس شهرستان صورت گرفته تا هیچ دانش آموزی در شهرستان از تحصیل باز نماند.
اسدی در این جلسه در مورد شهریه مدارس غیر دولتی و مراکز پیش دبستانی نیز گفت: انتظار ما از والدین این است که حتماً فرزندان خود را در مراکز دارای مجوز و مراکزی که مراحل تمدید مجوزشان را سپری کرده اند، ثبت نام کنند.
وی افزود: برای سال تحصیلی 98-97 تنها مراکز پیش دبستانی دارای مجوز می توانند بر اساس نرخ مصوب از نوآموزان ثبت نام و اقدام به فعالیت کنند.
وی اضافه کرد: مدارس غیرانتفایی و غیردولتی موظفند، اطلاعیه مربوط به مبلغ شهریه را در معرض دید عموم قرار دهند.
هم اکنون بیش از 6 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان چاراویماق در حال تحصیل هستند.
شهرستان چاراویماق با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.