به گزارش خبرنگار ایرنا، ضیاءالله اعزازی روز شنبه در جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولان در مسجد شیخ مناف بناب، افزود: باید دو ماه پیش طرح سئوال از رییس جمهوری در صحن مجلس مطرح می شد اما از آنجایی که تعداد نمایندگان امضا کننده باید به بیش از 77 نفر می رسید، با رایزنی که دولتمردان انجام دادند دو ساعت مانده به طرح سئوال برخی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند و تعداد از حد نصاب افتاد و به 56 نفر کاهش یافت.
وی از مردم خواست دعا کنند در طرح سئوال اخیر از رییس جمهوری تعداد امضاها به حد نصاب برسد و ادامه داد: اگر تعداد امضای نماینده ها تا دوشنبه آینده به 77 نفر برسد، طرح سئوال از رئیس جمهوری در صحن مجلس کلید خواهد خورد.
اعزازی اظهارداشت: عدم مدیریت صحیح منابع ارزی، افزایش نرخ ارز، کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ تورم از جمله مواردی است که در طرح سئوال از رییس جمهوری پیش بینی شده است.
وی با اشاره به افزایش نرخ دلار و کاهش توان خرید از سوی مردم، گفت: وظیفه مجلس شورای اسلامی در این زمینه فقط نظارت است.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: آماری که دولت ارائه می دهد که تورم زیر 10 درصد است درست نیست و بنده در اظهارات خود در جریان سفر رییس جمهوری به آذربایجان شرقی اعلام کردم که جیب مردم خالی است.
به گزارش ایرنا، فرماندار بناب نیز در این جلسه با استقبال از برگزاری نشست پرسش و پاسخ مسئولان و مردم، گفت: رسالت تک تک مسئولان رسیدگی به مشکلات مردم است.
امین رفیعی با بیان اینکه روزهای سه شنبه هرهفته مردم می توانند با مراجعه به فرمانداری مشکلات خود را طرح کنند، از مسئولان ادارات خواست با اختصاص یک روز از هفته نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم گام بردارند.
وی از تامین آب مورد نیاز کشاورزان منطقه خبر داد و گفت: پارسال در چنین روزهایی میزان بارش ها در شهرستان بناب 164 میلی متر بود که امسال این میزان به 284 میلی متر افزایش یافته و تا حدود زیادی مشکل کمبود آب برطرف شده است اما همچنان کشاورزان و مردم باید در استفاده از منابع آب کشاورزی و آشامیدنی صرفه جویی کنند.
شهرستان بناب با جمعیت 126 هزار نفر در فاصله 123 کیلومتری جنوب غرب تبریز واقع شده است.
3038/1772
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.