وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز یکی از تلاش‌های جدی دشمنان ایجاد تفرقه بین مسئولان و لطمه زدن به انسجام ملی است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیب امیر حاتمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به گزارش عملکرد ارائه شده توسط مسئولان استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این درک و بلوغ وجود دارد که کارهای موثری در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی برای استان انجام شود.
 
وی به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت علی صیاد شیرازی در تبریز اشاره کرد و افزود: این مراسم نیز فرصت مغتنمی بود تا به یاد این شهید والا مقام باشیم و حضور ما در تبریز بسیار مغتنم و شیرین بود و امید است بتوانیم به وعده‌های خود در راستای پیگیری امور جامه‌ی عمل بپوشانیم و سهمی را در پیشرفت استان و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان داشته باشیم.
 
وی امام جمعه‌ی تبریز را سرمشقی برای مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: میان مدیریت و رهبری تفاوت وجود داشته و شأن رهبری در این است که در یک مسیر مستقیم راه می‌افتد و بقیه افراد نیز به تاسی از وی حرکت می‌کنند؛ امام جمعه تبریز نیز در این شان در استان حرکت می‌کند و ما نیز در فضای مجازی شاهد آن هستیم.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که شاهد همبستگی خوبی در آذربایجان‌شرقی بودیم، تاکید کرد: دشمنان یک هدف دارد و می‌خواهند به غلط بگویند که نظام جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است، در حالی که به لطف خداوند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارآمدی خود را اثبات کرده و همه می‌دانند که ما در عرصه‌های مختلف به اهداف، استقلال و آزادی رسیده‌ و در مرحله‌ی پیشرفته‌ای از استقلال جمهوری اسلامی ایران هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: به برکت این همدلی و انسجام خداوند نیز عنایت کرده و ما روز به روز بیشتر شاهد پیشرفت "استان مهم و راهبردی" آذربایجان شرقی خواهیم بود.
 
حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار با اشاره به همدلی و هماهنگی نیروهای مسلح و مسئولان در استان، اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌شرقی نیز از نظر حمایتی و پشتیباتی نیروی‌های مسلح، زبانزد است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.