به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی در جلسه هماهنگی توزیع الکترونیکی مواد سوختی در بین خانوارهایی که از نفت سفید استفاده می کنند، لازمه الکترونیکی کردن این امر را استخراج آمار خانوارهای روستایی مذکور از طریق ناحیه نفت و خانه های بهداشت، دهیاری ها و شوراهای اسلامی عنوان کرد.
وی با اشاره به اجرای این طرح در استان های قم و کردستان، توزیع الکترونیکی مواد سوختی (نفت سفید) را سبب تسهیل در دریافت سوخت، جلوگیری از هدررفت و عرضه خارج از شبکه این مواد سوختی دانست.
وی افزود: در توزیع الکترونیکی اطلاعات خانوار روی کارت های بانکی سرپرستان خانوار که از آن کارت یارانه دریافت می کنند ثبت شده، همچنین کوپن های فیزیکی حذف و روی این کارت تجمیع خواهد شد تا سهمیه مورد نیاز روستائیان دریافت کننده مواد نفتی تعریف شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه افزود: تمامی بخشداران بخش های چهارگانه شهرستان باید با هماهنگی دستگاه های شهرستان، از جمله شبکه بهداشت، ناحیه نفت، دهیاری ها و اعضای شوراهای اسلامی و نیز اداره پست نسبت به استخراج آمار خانوارها اقدام کنند.
مشایخی گفت: در جهت تکمیل چرخه ثبت نام و رفع نواقص نیاز به مراجعه سرپرستان خانوار و ارائه کارت بانکی خواهد بود.
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در9 ماه امسال در حدود 50 میلیون لیتر نفت سفید میان خانواده‌هایی که هنوز از گاز لوله کشی برخوردار نشده اند، توزیع کرده است.
7231/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.