به گزارش ایرنا، محمد ناظم الشریعه روز چهارشنبه در جشن قهرمانی تیم مس سونگون با بیان اینکه باید لیگ برتر فوتسال در برهه زمانی طولانی تری برگزار شود، گفت: امروز با برگزاری جلسه هیات رئیسه فوتسال قرار شد تا با شروع زود هنگام فصل آینده و گنجاندن تقویم برنامه های تیم ملی در هر چه بهتر شدن لیگ برتر فوتسال کمک کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون هم گفت: قهرمانی این فصل را به مردم تبریز که از ابتدای لیگ با حضور پر شور خودشان تیم مس را حمایت کردند تقدیم می کنم .
حمید بی غم پس از پیروزی تیمش در برابر شهروند ساری و کسب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با ایرنا افزود: همین طور از تمام بازیکنانم که با تمام توان خود بازی کردند تا قهرمان لیگ شوند تشکر می کنم.
وی با اشاره به اینکه تیم مس سونگون در این فصل بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع و بهترین تبادل رو داشت و بیشترین امتیاز را کسب کرد، گفت: امیدوارم این قهرمانی که یک قهرمانی به یادماندنی بود در مسابقات آسیایی هم به دست آید.
وی در مورد نیمه دوم بازی که یک بازی آرام را از تیم مس ناظر بودیم گفت: ما سعی کردیم در نیمه دوم بازی را اداره کنیم تا بازی به درگیری کشیده نشود و چون از شبکه سه پخش می شد خواستیم مشکلی پیش نیاید و این حمایت های صدا و سیما ادامه دار باشد.
بی غم در مورد خاص ترین اتفاق لیگ امسال اظهارکرد: بدترین اتفاق برای من باخت مقابل تیم قرچک بود که حق ما نبود این بازی را ببازیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: امروز قراردادم با تیم مس تمام شد و منتظر تصمیم مدیریت باشگاه هستم.
علیرضا عسگری بازیکن تیم مس هم با تقدیم قهرمانی تیمش به مردم تبریز، گفت: یک دینی نسبت به مردم آذربایجان داشتیم و خدا را شکر با توجه به مدریت و کارد فنی قوی توانستیم ادا کنیم .
محمد اسماعیل پور سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری هم گفت: این پیروزی را به تیم مس سونگون و مردم آذربایجان تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های آسایی افتخاری را برای جامعه فوتسال کشورمان کسب کنند.
وی ادامه داد: باید قبول کنیم که با تیم قدرتمندی بازی داشتیم و از انگیزه بالایی برخوردار بودند ما هم با تعدادی از بازیکنان جوان و امید آمده بودیم تا آنها هم در لیگ امسال سهمی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در نیمه اول بازی امروز جو میدان و تماشاگران بر کیفیت بازی بازیکنان تاثیر گذاشت و نتوانستیم بازی خودمان را اداره کنیم، افزود: در نیمه دوم بازی خوبی را انجام دادیم که متاسفانه به گل دست نیافتیم.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در پایان اظهارکرد: لیگ برتر امسال با تمام فراز و نشیب هایش لیگ خوبی بود و امیدوارم در سال های آتی لیگ هم از لحاظ فنی و هم جامعه داوری کوشاتر و پویاتر باشد.
تیم مس سونگون امروز چهارشنبه در آخرین هفته لیگ برتر فوتسال توانست با نتیجه 4 بر صفر مهمان خود شهروند ساری را بدرقه کند تا با کسب 65 امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باشد.
خبرنگار: آب بسته ع** انتشار: پرویز انصاری
/3071/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.