به گزارش ایرنا، ابراهیم فیروزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در سال 2012 برگزارکنندگان تور دوچرخه‌ سواری ایران – آذربایجان تصمیم گرفتند با توجه به دغدغه‌های روزافزون موجود در ورزش دوچرخه ‌سواری ایران و جهان و با بهینه کاوی از تورهای معتبر دیگر، شعار تور به ابتکار ستاد برگزاری انتخاب شود، زیرا شعار باید جوهره‌ی سازمان و تاثیرگذاری مضاعف و جایگاهی باورپذیر برای سازمان خود در اذهان عمومی ایجاد نماید.
فیروزی تشریح کرد: از سال 2013 و همزمان با برگزاری تور بیست و هشتم با درج شعار 'پاک پیروز شو' در دفترچه‌ی راهنما، وبسایت رسمی و تمامی محصولات تبلیغاتی تور جامه‌ی عمل پوشید.
دبیر برگزاری ستاد سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: این شعار نشان ‌دهنده‌ی دیدگاه تور در راستای تشویق و حمایت دوچرخه‌ سواران شرکت‌ کننده در مسابقه به پیروزی پاک و تقبیح دست زدن به استفاده از توان‌ افزاهای دارویی، مکانیکی و هرگونه ارتکاب عمل غیرورزشی در طول مسابقه است.
وی گفت: با نظر گرفتن همسویی با برنامه‌ی مفصل فدراسیون دوچرخه ‌سواری در ایجاد و پایش برنامه‌ی سلامت دوچرخه‌ سواران به‌ طور جدی، شعار 'ما دوچرخه ‌سواری پاک و یک برنده‌ی واقعی را می‌ستاییم ' برای تور ایران- آذربایجان انتخاب شد تا ضمن تبدیل سال 2017 به نقطه عطف در تاریخ برگزاری تور، گام‌های نخستین برای مبارزه با تقلب در ورزش دوچرخه‌ سواری برداشته شود.
سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای از 16 تا 21 مهر در 6 مرحله در مسیر استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی به مسافت یک هزار و 14 کیلومتر برگزار خواهد شد.
خبرنگار: آب بسته.ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.