به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، طرح برق رسانی به روستای شیرعلی با یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار یکی از طرح هایی بود که در این روز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.
چهار طرح آبیاری تحت فشار نیز با یک میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار و تحت پوشش قراردادن 15 هکتار در این روز به بهره برداری رسید.
همچنین ساختمان جهاد کشاورزی بخش شادیان در زمینی به مساحت 110 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و50 میلیون ریال دیگر طرح افتتاح شده در چاراویماق در ششمین روز از هفته دولت بود.
مرکز بهداشتی و درمانی آغجه ریش در بخش شادیان نیز دیگر طرح بهره برداری شده در این روز بود که در زمینی به مساحت 598 متر مربع و در 2 طبقه و هفت میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.
در مراسم دیگری که با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی برگزار شد اولین مرکز توانبخشی شهرستان چاراویماق در شهر قره آغاج و همچنین 0 واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی به بهره برداری رسید.
محسن ارشدزاده در این مراسم هدف از افتتاح چنین مراکزی را ارائه خدمات به معلولان در شهرستان های محل زندگی عنوان کرد و افزود: مساله تامین مسکن خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر از اولویت بهزیستی بوده و خواهد بود.
شهرستان چاراویماق با 35 هزار جمعیت در 180 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.