به گزارش ایرنا، در این دیدار که بیش از سه ساعت طول کشید اسماعیل جبارزاده به صورت چهره به چهره با 100 نفر از شهروندان دیدار و دستورات لازم برای رسیدگی به مسایل و مشکلات آنها را صادر کرد.
در این دیدار تعدادی از اقشار مختلف مردم مسایل و مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند و دستورات لازم برای مساعدت و همکاری در جهت رفع مشکلات آنها به مدیران و مسئولان اجرایی از سوی استاندار صادر شد.
بر اساس این گزارش، جمعی از معاونان و مدیران کل استانداری و نهادهای دولتی مستقر در آذربایجان شرقی نیز استاندار را دراین دیدار همراهی و دستورهای صادر شده را برای رفع مشکلات مراجعان پیگیری کردند.
استاندار آذربایجان شرقی در خصوص ضرورت دیدارهای مردمی به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توصیه بزرگان دینی ما بر دردسترس بودن مسئولان است از این رو این دیدار ها جهت رسیدگی به مشکلات مردم و ارتباط نزدیک با اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.
اسماعیل جبارزاده افزود: مشکلات متعددی در این جلسه مطرح شد که عمده آن ها در خصوص اشتغال و تسهیلات بانکی بود.
وی ادامه داد: کسانی که فارغ التحصیل دانشگاه هستند جهت استخدام در ادارت دولتی باید از طریق آزمون های استخدامی اقدام کنند و افرادی که مدرک دیپلم دارند به مراکز فنی و حرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی می شوند.
جبارزاده با بیان اینکه یکی از اهداف ما در سال جاری این بود که هر جوان آذربایجانی باید یک مهارت داشته باشد، گفت: نیاز امروز بازار کار داشتن افراد توانمندی است که در شغل خود مهارت های مورد نیاز را داشته باشند.
وی تاکید کرد: استانداری آذربایجان شرقی از دیدارهای مردمی استقبال و برای احصا مشکلات مردم تلاش می کند.
وی ادامه داد: در برخی مراجعات نیز شاهد این هستیم که درخواست ها غیراصولی و خارج از ضوابط مطرح می شود که برای این افراد نیز توصیه ها و راهنمایی های لازم انجام می شود.
معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در خصوص عمده مشکلات مراجعه کنندگان اظهار کرد: اغلب مراجعات در خصوص اشتغال، وضعیت معیشتی و مشکلات مربوط به شهرداری ها بود.
سعید شبستری افزود: در حوزه های مختلف بهزیستی و کمیته امداد نیز درخواست هایی شد که آنها نیز به مدیران کل این مجموعه ها که حاضر در جلسه بودند، ارجاع شدند.
وی ادامه داد: مردم در این دیدارها بدون واسطه با مدیران استانی دیدار و گفت و گو می کنند از این رو تاثیرات مثبت آن در جامعه قابل مشاهده است.
گزارش از مینا بازگشا**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
6120/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.