جواد رحمتی در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ویروس کرونا هنوز کنترل نشده است و در صورت بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، وضعیت فعلی بدتر خواهد شد.

 
رییس کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مقابله با کرونا بر ثبت نام تمام اصناف استان در سامانه وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: این ثبت نام به منزله تعهد صاحبان اصناف به رعایت پروتکل های بهداشتی است که علاوه بر تشدید نظارت ها باید با همکاری علوم پزشکی، بسیج و سایر دستگاه های نظارتی با متخلفان برخورد شود.
 
رحمتی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت اصناف را کم خطرتر می کند، گفت: دستگاه های اجرایی هم باید برای کاهش هرچه بیشتر ارتباطات حضوری، علاوه بر تامین زیرساخت های مناسب به استفاده هرچه بیشتر از زیرساخت هایی همچون ویدیو کنفرانس برای خدمات دهی به مردم و پاسخگویی به آنان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‎شرقی گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا جلسات ضروری ادارات باید با کمترین اعضا و در صورت امکان به شکل مجازی برگزار شود. 

تاکنون ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۲۰۹ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.