به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ابراز داشت: کانال‌های فضای مجازی و رسانه‌ها اخبار را از طریق منابع موثق نقل کنند تا جلوی اضطراب را گرفته و مردم نیز نسبت به این مساله حساس شوند.

وی افزود: نمازهای جمعه و مسابقات ملی و بین المللی فوتبال تعطیل شده اما مردم در بازارها ازدحام کرده اند، مردم باید رعایت کنند.

امام جمعه مرند با اشاره به اینکه امنیت و سلامتی مردم در خطر است، تاکید کرد: مرند در استان آذربایجان شرقی رتبه دوم را در تعداد فوتی‌های کرونایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: مردم با توسل به دعا و توکل به خدا، از بلاها به خدا پناه ببرند، صداوسیما می‌تواند دعای هفتم صحیفه سجادیه را پخش کند و قرائت این دعا جنبه عمومی پیدا کند.

وی تاکید کرد: مسئولین شهرستان مرند در پیشگیری از ویروس کرونا ضعیف عمل کردند، مقرر شده بود ورودی‌های شهر مرند قرنطینه شده و افرادی که وارد شهر می‌شوند تب سنجی شوند اما تا دیشب خبری نبود.

امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: بعد از بحران سکه و ارز و گوشت، آیا برای مسئولین درس عبرت نشد؟ مردم ماسک و اقلام بهداشتی را چگونه و از کجا تهیه کنند؟ ماسک‌ها و اقلام کشف شده در مرند چرا باید به تبریز ارسال شود؟

وی با اشاره به اینکه مسئولین موظف هستند آمار مبتلایان به کرونا را به مردم اعلام کنند، اذعان داشت: مسئولین نباید غفلت کرده و باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند، مرند در شاهراه بین المللی قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1374699
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.