ایوب بهتاج روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مردم همیشه در صحنه آذربایجان امروز نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند و مقابل زورگویی های آمریکا و دیگر کشورهایی متخاصم که مقابل اهداف بزرگ ملت ایران ایستاده اند به هیچ وجه کم نیاورده و عقب نشینی نخواهند کرد.  

وی خاطر نشان کرد: امروز مردم ایران این ایستادگی را در عمل ثابت کردند و جامعه ورزشکاران نیز همپای دیگر اقشار همیشه در صحنه با حضور پررنگ خود از آرمان های نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.  

بهتاج در مرود انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات منفی خود سعی در کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای دارند اما همانند سال های قبل و با حضور پرشور جوابی قاطع به دشمنان خواهیم داد و دوم اسفند حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی، گویای حمایت همه جانبه است.  

علی حضرتی دارنده مدال برنز مسابقات استعداد های برتر کشوری در رشته کنگ فو نیز در مورد راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار ایرنا گفت: برای حفظ آزادی و استقلال کشور باید در این راهپیمایی حضور یافت تا به دشمنان ثابت کنیم که هرگز تحریم های اقتصادی آنان علیه ایران،  مردم را از پشتیبانی ولایت فقیه و آرمان های نظام دور نخواهد کرد.  

وی در خصوص انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز اضافه کرد: متاسفانه شرایط سنی ام اجازه شرکت در انتخابات را نمی دهد اما مشتاقانه منتظر هستم تا در انتخابات آتی به عنوان رای اولی شرکت کنم و سهمی در سرنوشت خود و کشور داشته باشم.   

پهلوان ایوب بنی نصرت قهرمان کشتی جهان در رابطه با راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: امروز مردم آذربایجان علی رغم سردی هوا با حضور با شکوه خود نشان دادند که همراه و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند و امروز بدلیل حساسیت و تهدیدات بیشتر دشمنان و همچنین مقارن بودن با چهلم سردار شهید سلیمانی مردم استقبال زیادی کردند و بنده نیز به همراه خانواده در این حرکت انقلابی حضور یافتیم.  

دارنده مدال طلای کشتی جهان در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی اذغان کرد: باید قبول کنیم که کشور ما الآن در حساس ترین موقعیت زمانی خود قرار گرفته و چشم دشمان به دنبال حضور کم رنگ مردم است ولی مردم همیشه در صحنه ایران ثابت خواهند کرد که تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.  

بنی نصرت گفت: اگر در حال حاضر در کشور با مشکلات و ایراداتی روبرو هستیم بدلیل انتخاب نادرست خودمان است، ما باید آگاهانه فردی را راهی مجلس کنیم که با داشتن تخصص و تعهد کافی به فکر مصالح کشور باشد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.