در پیام محمدرضا پورمحمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۴۲ با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) جوانه زد و در بهمن سال ۱۳۵۷، با نصرت الهی، وحدت مردم و جان‌فشانی شهدای انقلاب به بار نشست، آمده است: نهال انقلاب اسلامی امروز بعد از چهل و یک سال، به درختی تناور تبدیل شده است که ثمرات بی‌بدیل آن در سطح منطقه و جهان خودنمایی می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی در این پیام خاطرنشان کرده است: انقلاب اسلامی، ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و استبداد شاهنشاهی رها ساخت و کرامت، استقلال و آزادی واقعی را برای آنها به ارمغان آورد. این انقلاب، دست چپاول‌پیشگان و غارت‌گران را از منابع سرشار ایران عزیز کوتاه کرد و به همین خاطر است که از اولین روزهای پیروزی، با انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارها مواجه بوده است. اما به یاری خداوند، مقتدرتر از همیشه ایستاده و با پشت سر گذاشتن دوران‌های سخت، در گام دوم خود، به مرحله تمدن‌سازی رسیده و به پشتیبان و الگوی ملت‌های منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، ناشی از حضور حماسی مردم در برهه‌های حساس بوده است؛ می افزاید: همواره خروش این مردم بوده که دشمنان را از فکر دست‌اندازی به این آب و خاک مایوس کرده و توطئه‌های آنان را نقش بر آب ساخته است.

پورمحمدی در پیام خود اظهار کرده است: ملت نجیب ایران امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان خواهند داد که به‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و دشمنی‌ها و برخی کاستی‌های موجود، با همان شور و شوق روزهای نخستین، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال بخشی از ثمرات انقلاب اسلامی را در قالب هزاران پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در تمامی نقاط میهن عزیز اسلامی شاهد خواهیم بود، اعلام کرده است: در استان آذربایجان شرقی نیز ۱۳۵۶ پروژه به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

پور محمدی خاطرنشان کرده است: پیش از این نیز در ۲ سفر رییس جمهوری به استان در سال جاری، بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه تقدیم مردم استان شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت، فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم استان تبریک گفته و توفیق همه مسوولان و کارگزاران نظام را در خدمت‌گزاری بیشتر و شایسته‌تر به ملت بزرگ ایران آرزو کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.