به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز دوشنبه در کارگروه بهداشت و امنیت غذایی عجب شیر افزود: حوزه بهداشت و سلامت مردم بسیار حساس است از این رو مصوبات این کارگروه باید به دقت انجام و عملی شوند.
وی گفت: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا و همچنین نظارت بر رعایت بهداشت در اماکن عمومی باید بدون نقص انجام شود و در این زمینه همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و درمان، دامپزشکی و نیروی انتظامی ضروری است.
اصغرپور همچنین با بیان اینکه تاکنون گزارشی در مورد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گزارش نشده افزود: تدابیر در این خصوص باید مرور شود و اقدامات پیشگیرانه باید با جدیت ادامه یابد و نیروی انتظامی نیز همانند گذشته ورود و خروج
پرندگان به شهرستان را کنترل کند.
وی بر آمادگی کامل در حوزه درمان در ایام تعطیلات تاکید کر و گفت: اوراژانس هوایی و کشیک های حوزه درمان باید ابلاغ شود و نیروی متخصص درمان در بخش های مختلف باید تامین شود.
وی همچنین خواستار ساماندهی محل دفع پسماند از سوی شهرداری عجب شیر شد و افزود: روند حل این مشک مناسب نیست و این روند با توجه به اتمام فصل سرما باید تسریع شود.
اصغرپور همچنین خواستارهمکاری شهرداری با بخشداران برای پاکسازی مسیرهای روستایی و حاشیه شهر شد و گفت: مشکل سرویس های بهداشتی عمومی شهرستان در داخل شهر و جاده های مواصلاتی نیز باید برای ارایه خدمات بهتر رفع شود.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.