به گزارش پایگاه خبری ترجمان صبح، شرکت تولید البسه ورزشی لی‌نینگ در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در تراکتورسازی با این باشگاه تبریزی، قراردادی چند ساله فی مابین باشگاه و این شرکت منعقد کرد.
در این قرارداد مشخص شده است که باشگاه تراکتورسازی تا پایان سال 1399 باید از البسه شرکت لی‌نینگ استفاده کند که در فصل اول هم حدود نیم میلیون دلار البسه به صورت رایگان در اختیار این تیم قرار گرفت.
حال با تغییر مالکیت و مدیریت باشگاه تراکتورسازی، مسئولان این باشگاه از یک برند ورزشی دیگر برای تیمشان استفاده می‌کنند که این مسئله باعث اختلاف بین شرکت چینی و این باشگاه تبریزی شده است.
باتوجه به پیگیری‌های خبرنگار ترجمان صبح، ظاهرا کمپانی لی‌نینگ با استفاده از وکلای اماراتی، از باشگاه تراکتورسازی به کنفدارسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و تراکتورسازی در چند روز آینده به مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار بابت عدم پایبندی به قرارداد و هزینه‌های دادرسی محکوم می‌شود.
براین اساس، عیسی براری نماینده لی‌نینگ در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ترجمان صبح، در خصوص آخرین وضعیت این موضوع اظهار داشت: متاسفانه بنده چندین بار سعی کردم با الیاسی سرپرست وقت باشگاه و علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه صحبت کنم و این موضوع را در کمال صلح و آرامش حل کنیم. اما متاسفانه هیچ کدام به تماس‌های من هم پاسخ نمی‌دهند.
وی ادامه داد: من یک ایرانی هستم و به هیچ عنوان دوست ندارم دردسر حقوقی گریبان‌گیر تراکتورسازی شود اما مسئولان این باشگاه شاید دوست دارند تا اتفاقی ناگوار برای تیمشان رخ دهد. طبق قراردادی که ما داشتیم تراکتورسازی باید از البسه لی‌نینگ استفاده کند و درحال حاضر هم برخی از جنس‌های این تیم در گمرک شهر دبی امارات و شهر تهران وجود دارد.
نماینده لی‌نینگ تصریح کرد: طبق قرارداد فی مابین باشگاه تراکتورسازی و شرکت لی‌نینگ، تراکتورسازی یک فروشگاه ورزشی بزرگ باید در اختیار ما قرار می‌داد که این اتفاق رخ داد. اما متاسفانه حدود 8 ماه است اجاره مغازه از سوی باشگاه تبریزی پرداخت نشده است و مالک فروشگاه هم طلبش را می‌خواهد.
براری در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من دوست نداشتم به هیچ عنوان شکایتی صورت بگیرد. اما شرکت در نهایت توسط وکلای اماراتی پیگیر این موضوع شد و مطمئن باشید وکلای اماراتی رابطه بسیار خوبی در AFC و فیفا دارند که می‌توانند تراکتورسازی را محکوم کنند. شخص زنوزی تاجر موفقی است و به خوبی می‌داند این اتفاقات می‌تواند برای تیمش ناگوار باشد، به هرحال شاید مالک باشگاه هم از طرف مسئولان از این موضوع با خبر نیست.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.