به گزارش ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد با قدردانی از فعالیت های انجام شده به اهمیت بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی در مواجه با قاچاق و جلوگیری از آنها اشاره و افزود: آکاهی بخشی به مردم در خصوص ضررهای قاچاق نقش مهمی در جلوگیری از آن دارد.
وی ادامه داد: اگر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در خصوص ضررهای قاچاق به مردم به صورت شایسته و دقیق اعلام شود قطعا شاهد کاهش آن در جامعه توسط افراد خواهیم بود و نقش موثری در مبارزه عملی با آن خواهد داشت.
امام جمعه یزد با بیان اینکه موضوع گران ‌فروشی‌ ها از جمله مسائل مهمی است که باید برای جلوگیری از آن اقدام به عمل آید تصریح کرد: باید با مغازه‌داران ارتباط برقرار شود و کسانی که نسبت گرانفروشی اقدام می کنند به مشکلات آن آگاه شوند.
ناصری گفت: بیان مسائل شرعی در اثرات گرانفروشی و تبیین شفاف آن به مردم و مغازه داران نقش مهمی در کاهش آن و جلوگیری از گسترش این معضل دارد که باید به صورت جدی مدنظر متولیان امر قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین از کم‌فروشی‌ها و کیفیت پایین برخی محصولات انتقاد کرد و یادآور شد: باید برای ارتقای کالاها و محصولات تولیدی داخل کشور اقدام های مناسب انجام شود.
ناصری گفت: بابد ابتدا با کسانی که غیرقانونی فعالیت های اقتصادی دارند با تذکر و سپس با جدیت برخورد قانونی و جدی برای جلوگیری از ادامه کار انجام شود.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور، مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار می گیرد.
7536/ 6197 خبرنگار: کاظم سبحان زاده ** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.