آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر روز پنجشنبه در همایش سبک زندگی و سلامت به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی در میان مردم اشاره کرد و افزود: نهادهای فرهنگی و تبلیغی در کنار مردم باید برای تحقق سبک زندگی اسلامی فعالیت کنند.
این مدرس حوزه علمیه یزد با بیان اینکه سبک زندگی دارای معنای وسیعی است ، مقدمه آن را تعیین هدف در زندگی ذکر کرد و ادامه داد: اگر کسی بخواهد سبک زندگی خود را مشخص کند باید مفهومی از هدف در زندگی و رسیدن به آن را در دستور کار خود قرار دهد.
امام جمعه یزد ، مشکل جهان امروز را مغفول ماندن هدف در زندگی دانست و یادآور شد: سیاستمداران در دنیای استبکار هر لحظه تلاش می کنند تا برتری خود را به جهانیان به اثبات برسانند و خوی وحشی گری خود را در دنیا سرایت دهند.
ناصری یزدی بیان کرد: آرامش در زندگی در گرو فکر کردن به هدف است و باید با دقت در امور زندگی بتوان به سبک زندگی صحیح دست یافت که بخشی از سبک زندگی همان دست یابی به سلامت است که خداوند دستوراتی در مورد حفظ سلامت و مراقبت از بدن را به انسان ها داده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد یادآور شد: انسان هایی که با توکل و تکیه بر خداوند متعال با تنهایی و استرس روبه رو می شوند همیشه پیروز و موفق خواهند بود و آن کس که به خداوند اعتقاد ندارد همیشه تنها و بی یاور خواهد بود.
همایش سبک زندگی و سلامت با حضور اساتید ، دانشجویان و مدیران اجرایی با هدف بررسی و فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.