نجمه رنجبر، چهارشنبه شب در نشست مسئولان امور بانوان هیات فوتبال شهرستان های استان افزود: بانوان زیادی علاقه مند به فعالیت در رشته های مختلف ورزشی خصوصا فوتسال هستند، در حالیکه هنوز لیگی در استان یزد وجود ندارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون در برخی از مناطق استان تیم های فوتسال بانوان فعالیت دارد، ولی به هیچ وجه کافی نیست، باید فعالیت در این رشته بیشتر شود.
وی ادامه داد: برای فعال کردن بانوان در رشته فوتسال استان باید پیگیری های لازم توسط مسوولان امور بانوان هیات های فوتبال با همکاری اداره های ورزش و جوانان و روسای هیات ها به عمل آید.
نائب رئیس هیات فوتبال استان در امور بانوان تصریح کرد: در بانوان یزدی ظرفیت های خوبی در رشته فوتسال وجود دارد که با برنامه ریزی و پیگیری جدی قطعا می توانند در کشور حرف های زیادی برای گفتن در عرصه ورزش داشته باشند.
به گفته رنجبر، برگزاری دوره های آموزشی ویژه مربیان و داوران، راه اندازی لیگ فوتسال ، توجه به فعالیت های فرهنگی و دانش افزایی ، محور فعالیت هیات فوتبال استان در گسترش ورزش در جامعه هدف است.
هم اکنون یک تیم فوتسال استان یزد در لیگ دسته یک باشگاه های کشور حضور دارد و در برخی از شهرستان ها تیم های فوتسال فعال هستند.
رقابت های لیگ فوتسال بانوان استان یزد از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می شود.
تعداد تیم ها و نحوه برگزاری آن تا دهم بهمن ماه 1396 توسط هیات فوتبال استان مشخص می شود.
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی و 60 هزار ورزشکار سازمان یافته است، هم اکنون 70 تیم در لیگ استان و 25 تیم در لیگ کشور حضور دارد.
حدود 49درصد از جمعیت یک میلیون و 138هزار نفری استان یزد را بانوان تشکیل می دهند.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.