سرهنگ علیرضا صالحی روز یکشنبه به مناسبت هفته ناجا در گفت و گو با ایرنا با تجلیل از امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر اظهار کرد: واحدهای انتظامی با تمام توان و قدرت با الهام از احکام نورانی اسلام ناب محمدی (ص) و با تلاش جهادی خود با پیروی از فرماندهی معظم کل قوا نظم و امنیت پایداری را بر جامعه حاکم کرده اند.
وی با ارایه گزارشی از فعالیت این نیرو افزود: با تلاش و فعالیت های شبانه روزی ماموران انتظامی و همکاری مردم وقوع سرقت در شهرستان 14 درصد در همسنجی با سال قبل کاهش یافته است.
وی ادامه داد: مردم ابرکوه در یکسال گذشته 12هزار و 245 بار با پلیس 110 تماس گرفتند که پنجهزار و 140مورد آن عملیاتی شده است.
این مسئول انتظامی از افزایش کشف مواد مخدر در یکسال گذشته به میزان چهار برابر اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت 182 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و 272نفر متهم دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.
فرمانده انتظامی ابرکوه با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم با ارایه مشاوره از اولویت های این نیروست، تاکید کرد: به حمدالله در ایام سوگواری سید سالار شهیدان آیین سوگواری با نظم خاصی در شهرستان برگزار شد و هیچ گونه گزارشی از بی نظمی رخ نداد .
وی افزود: برای برقراری نظم و امنیت در این شهرستان مردم 265 مورد با سامانه 197 تماس برقرار و تشکر کردند که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 2برابر افزایش دارد.
فرماندهی انتظامی ابرکوه برای حفظ نظم و امنیت و مبارزه با مواد افیونی با پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 14 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047 * خبرنگار: کارگر ابرقوئی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.