حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی یکشنبه شب در آیی جشن پیروزی انقلاب در مسجد جوادالائمه بهاباد با اشاره به بخشی از توطئه‌های دشمن در آستانه انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: امسال نیز بار دیگر مردم ایران در راهپیمایی خواب استکبار جهانی را آشفته خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۴۱ سال از عمر پربرکت شجره طیبه انقلاب می‌گذرد و این درخت تناور با وجود توطئه‌ها، دسیسه‌ها و تحریم‌های دشمنان توانسته تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند گفت : عقیده اسلامی مبتنی بر حضور مردمی ، پیروی از ولایت فقیه و رهبری است که به عنوان سه عنصر مهم، تداوم بخش انقلاب اسلامی ایران است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در ادامه با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از سرداران و پاسداران انقلاب بود و دشمنان باید بدانند پایه‌های انقلاب با شهادت این سردار سست نمی‌شود، افزود : با شهادت سردار سلیمانی قلب‌های همه مستضعفان عالم و کسانی که به آنها ظلم شد از آمریکا نفرت دارند و این حرکت نفرت و انزجار ما را نسبت به آمریکا بیشتر کرد.

امام جمعه بهاباد افزود : تشییع با شکوه پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش و حضور هوشیارانه ملت در راهپیمایی هایی که در ماه های اخیر برگزار شد، پایبندی مردم به نظام و آرمان های انقلاب را ثابت کرد.

وی تاکید کرد:  انقلاب با شکوه و جلال بیشتر هر روز در عرصه های ملی و بین المللی برکت ها و دستاوردهای خود را عرضه می کند.

اجرای تئاتر و سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.