حجت‌الاسلام سید کاظم فاطمی نسب شنبه شب در حاشیه بزرگداشت برنامه های دهه فجر به خبرنگار ایرنا ، افزود: این اقتدار در سایه وحدت ، همدلی مردم و مسوولان با رهبری حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری کسب شد و دشمن به شدت از آن هراس دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا ، اضافه کرد: استکبار جهانی برای مأیوس کردن مردم از انقلاب تلاش دارد تا با ایجاد تفرقه بین مردم و مسوولان زمینه نارضایتی آنها را فراهم کند.

وی بیان کرد: اما، به فضل خداوند متعال مردم به اسلام ، انقلاب ، ارزش های انقلاب ، خدمات و زحمات امام (ره) عشق می ورزند و با تبعیت از مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

فاطمی نسب با اشاره به اینکه تقویت فضای نشاط ،امیدواری و امیدآفرینی در جامعه بسیار لازم و ضروری است ، تصریح کرد: تحقق این مهم در گرو اطلاع‌ رسانی ، دستگاه های فرهنگی و رسانه هاست.

این مسوول حوزه فرهنگ دینی شهرستان خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی ، افزون بر ۴۰۰ برنامه در قالب برنامه‌های  قرآنی ،  فرهنگی ، هنری ، ورزشی و  تبلیغی تدارک دیده شد که تا ۲۲ بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم‌ در شهر و روستاها برگزار می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر سردار رشید اسلام سپهد شهید سلیمانی ، ادامه داد: مردم در پاسداشت خون پاک این شهید گرانقدر و دیگر شهدای جبهه مقاومت ، علاوه بر حضور باشکوه در برنامه های گرامیداشت دهه فجر با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به استکبارجهانی که در صدر آنها آمریکای جنایتکار قرار دارد، خواهند داد.

فاطمی نسب با اشاره به پیشرفت های نظام در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و هسته ای تصریح کرد: ایام سالگرد پیروزی انقلاب فرصت بسیار مناسبی است که این ارزش ها و خدمات برای جوانان امروز جامعه ما تبیین شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.