مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد  با حضور در جمع دانش آموزان دور اول آموزشگاه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی گفت: شما دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور باید از همین ابتدای سال تحصیلی کمر همت بسته و با تلاش و کوشش حضور فعالی در عرصه‌های مختلف آموزشی و پرورشی داشته باشید.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی با اشاره به تقارن آغاز سال‌تحصیلی و هفته دفاع‌مقدس افزود: شما دانش آموزان باید قدردان خون شهدا و امنیت موجود در کشور باشید.

وی ادامه داد: تنها راه قدردانی از شهدا تحقق خواسته‌های رهبری از شما دانش آموزان که سه عامل تحصیل، تهذیب و ورزش به معنای واقعی کلمه است.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۱۴ باب آموزشگاه علوم و معارف‌اسلامی صدرا در استان گفت: همزمان با یکم مهرماه یک هزار و ۲۴۰ دانش آموز سال تحصیلی جدید خود را در این مدارس آغاز کرده‌اند.

نجیمی  گفت: از مجموع دانش آموزان مدارس صدرای استان ۶۰۶ نفر دختر و ۶۳۴ نفر پسر هستند.

وی تصریح کرد: همچنین ۶۷۹ دانش آموز در مقطع متوسطه دور اول و ۵۶۱ دانش آموز در مقطع متوسطه دور دوم در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مدارس صدرا استان مشغول تحصیل شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه مدارس صدرای استان از سال ۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند افزود: تاکنون یک هزار و ۳۶۰ دانش آموز از مدارس صدرا استان فارغ التحصیل شده‌اند.

نجیمی، هدف از راه اندازی مدارس علوم و معارف‌اسلامی صدرا را تربیت نیروی متخصص و متعهد طراز انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: این هدف تنها با همت شما دانش‌آموزان، همراهی والدین و مشارکت سایر دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش استان محقق می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پایان از حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش یزد از مدارس علوم و معارف‌اسلامی قدردانی کرد.

افزون بر ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان تحصیل می‌کنند.

۷۵۳۶/ 6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.