فرماندار میبد روز شنبه در این ارتباط به ایرنا گفت: به سراغ اصنافی آمدیم که خوش اصناف بوده و کارهای خوب و خیری را با هدف خدمتگزاری برای مردم  انجام می‌دهند.

حسین فلاح با تشکر از مسئولان اداره صنعت ،معدن و تجارت میبد و اتاق اصناف افزود: یکی  از نانوایی‌ها که بازدید شد علی رغم مشکلات اقتصادی وزن چانه‌‍‌ای حتی سنگین تر میزان تعیین شده برای پخت نان داشت ، همچنین ۲ نانوا هم خوش انصاف و پخت نان مناسب و مشتری پسند داشتند.

وی در ادامه به انجام خدمات فنی توسط تعمیرکاری که در روزهای تعطیل برای افراد کم بضاعت به رایگان انجام می‌دهد و نیز آرایشگری که برای افراد بی‌بضاعت معرفی شده از دستگاه‌های حمایتی ارائه خدمت می کند ، اشاره و همه اینها را  افتخار خوبی برای شهر میبد شمرد که چنین کسبه خوش انصاف و مردمی دارد.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت میبد نیز با اشاره به اینکه با اطلاع رسانی مردمی و تحقیق‌هایی که شد برنامه تقدیر از کسبه انجام گرفت گفت : هادی صناعی تعمیرکاری است که روزهای جمعه وقت خود را به رایگان برای تعمیر خودرو افرادی می‌گذارد که بضاعتی ندارند ، حمید ذوالفقاری نیز آرایشگری است که مجانی به اصلاح افراد معرفی شده از کمیته انصاف و دانش آموزان معرفی از مدارس می‌پردازد.

حجت الله خلیلی، این تشویق‌ها را برای نمود کار واحدهایی عنوان کرد که مردم از کار آنها رضایت دارند.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.