به گزارش ایرنا، عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در جمع مسئولان با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است افزود: اگر از هرگونه ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها جلوگیری شود وقوع حوادث و خسارت های مالی و جانی کاهش می یابد.
وی ادامه داد: طی سال های گذشته برخی افراد در شهر و مناطق روستایی و ییلاقی در حریم رودخانه که مسیر جاری شدن آب است نسبت به ساخت و سازهای غیر قانونی اقدام کرده اند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: فرمانداری، بخشداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و مردم همه باید با همکاری هم نسبت به نظارت و رعایت مقررات در ساخت و سازها وظایف خود را انجام دهند.
محی الدینی تصریح کرد: مسیر جریان آب از گذشته های دور در تمام مناطق شهرستان مشخص است و باید باز همان مسیرها با حفظ حریم ها برای زمان ضروری گشوده شود.
وی بیان داشت: بی توجهی به رعایت حریم رودخانه ها توسط افراد سوء جو در صورت جاری شدن سیل خسارت بار است و از هیچ فردی پذیرفته نیست.
همچنین فرماندار مهریز گفت: ستاد بحران منطقه در آماده باش کامل است ولی همه مردم و مسئولان باید با همکاری هم برای جلوگیری از خسارت ها اقدام کنند.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: رعایت مقررات در ساخت و سازها و حفظ حریم رودخانه ها در شهر و مناطق روستایی موضوع مهمی است که باید همگان به آن عنایت داشته باشند.
مهریز بخاطر داشتن مناطق کوهستانی و ییلاقی همواره در معرض خطر سیل و خسارت است.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.