به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حسین دهقان چهارشنبه شب در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در مجتمع فرهنگی غدیر یزد افزود: فریاد تمام دلسوزان و نیروهای درون نظام باید به سوی دشمنانی باشد که اصل انقلاب اسلامی و ارزش ها را نشانه رفته اند.
وی با بیان اینکه عده‌ای در کشور، دشمن واقعی را اشتباه گرفته‌اند، به اهمیت هوشیاری تمام عناصر درون نظام برای همکاری و دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت یازدهم تصریح کرد: همدلی و همکاری نیروهای مومن و انقلابی در راستای اهداف انقلاب اسلامی یک وظیفه مهم برای تداوم راه شهدای دوران دفاع مقدس و حراست از نظام است.
دهقان گفت: مهمترین رسالت کنونی رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت است تا نگذارند دستاوردهای 40 ساله انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.
یادگار هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: بر پیشکسوتان جهاد و شهادت است که اجازه ندهند، ارزش های دفاع مقدس منحرف و به فراموش سپرده شود و یا دچار استحاله گردد.
دهقان گفت: بیان ثمرات 40 ساله انقلاب اسلامی و حضور در عرصه های مورد نیاز نظام و انقلاب اسلامی رسالتی مهم است که مردم و مسئولان باید با همدلی برای تحقق آن بکوشند.
وی به دلایل سقوط رژیم ستم شاهی اشاره کرد و بیان داشت: جدایی نظام سیاسی با مردم، غارتگری، ظلم، تجاوز، تحقیر، خودباختگی و وادادگی در مقابل نظام سلطه و وابستگی مطلق به نظام خارجی علت اصلی بود.
در این مراسم، توسط هیات کشتی استان یزد به پاس ایثارگری های سرداران حسین دهقان و محمدمهدی فرهنگ دوست از آنها قدردانی به عمل آمد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی و افزون بر 50 هزار رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.