به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس دادگستری ابرکوه در این مراسم گفت: این دفتر در راستای تکریم از ارباب رجوع و به ‌منظور پیگیری پرونده‌های حقوقی و کاهش مراجعه به محاکم قضایی افتتاح شده است .
حجت‌الاسلام مجتبی رحمت زاده اظهار کرد: این دفتر با دفاتر خدمات الکترونیکی سایر شهرستان‌ها در کشور و مراجع قضایی رابطه خواهد داشت و انجام کارهای حقوقی مردم از طریق این دفتر باعث کاهش مراجعات به دادگستری و محاکم قضایی خواهد شد.
معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری یزد هم در این آیین گفت: دادخواست ‌های حقوقی و تجدید نظرخواهی ، هواخواهی ، ثبت اظهارنامه‌ها و ثبت ثنا (ثبت‌نام الکترونیکی) از جمله اقداماتی است که از سوی این دفتر الکترونیکی برای سهولت دسترسی به پرونده‌ها در محاکم قضایی سراسر کشور انجام می‌شود.
حجت اسدی بابیان اینکه افتتاح دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی تحول قرن در دستگاه قضایی است خاطر نشان کرد: این دفاتر، رویکرد انتفاعی ندارد و هدفش خدمت‌رسانی به مردم است .
وی افزود: این‌گونه دفاتر سهولت دسترسی و پیگیری پرونده‌های حقوقی در مراجعات قضایی کشور را برای شهروندان فراهم می‌کنند و از نظر بعد زمان و مکان و رسیدگی راحت‌تر می‌شود و کارها به نیابت از دادگستری انجام خواهد شد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه هم در این آیین با قدردانی از دست اندر کاران دستگاه قضایی در ارائه خدمت بهتر به مردم گفت : به‌روز شدن سیستم قضایی از نیازهای مردم است که دستگاه قضا پیگیر آن است.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.