محسن صادقیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به تعداد زخمی ها، افزود: در این مدت 74 نفر در حوادث درون و برون شهری جان خود را از دست دادند .
وی اضافه کرد: تلفات جاده ای سبب شد، تا کمیته ایمنی و سوانح جاده ای استان با دقت علت چنین حوادثی را بررسی و برای ایمنی مسیرها برنامه ریزی کند.
معاون استاندار یزد در باره آخرین موارد بررسی شده در این کمیته گفت: ساماندهی و ایمن سازی ورودی و خروجی شیخ سلطان در کنار گذر یزد به دلیل شکل گیری جمعه بازار یکی از موارد بررسی بود.
صادقیان تصریح کرد: مقرر شد اعضای کمیته بعد از بازدید میدانی از این محل و بررسی نقشه های اجرایی، درباره تامین پارکینگ و اصلاح ورودی و خروجی آن تصمیم گیری کنند.
به گفته وی، همچنین موضوع تلفات انسانی در جاده های استان که زیرنظر شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیستن، بررسی و قرار شد موضوع از طریق نیروی انتظامی پیگیری شود.
اواخر سال 1396، سعید برازنده مقدم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد گفته بود که 75 درصد تصادف جاده ای استان در این سال کاهش یافته بود.
همچنین در سال گذشته 40 موتور سوار و راکب موتورسیکلت در حوادث درون شهری استان جان باختند که برابر 87 درصد حوادث رانندگی درون شهری بود.
چندی قبل فرمانده پلیس راه استان با اشاره به کاهش 17 درصد افراد متوفی در حوادث جاده‌ای در فصل بهار گفته بود که با بررسی‌ های انجام شده 60 درصد افراد متوفی در سه ماه نخست امسال بومی بودند.
روزانه 150 هزار تا 200 هزار و ماهانه پنج میلیون و 500 هزار تا شش میلیون و 500 هزار مورد تردد در جاده های استان انجام می‌شود.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.