به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه با مشارکت جمعیت هلال احمر ، آموزش و پرورش، پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی، بهزیستی، سمن های مردم نهاد و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با هدف آگاه سازی مردم درباره آسیب های اجتماعی، اعتیاد و مضرات استفاده از مواد مخدر گشایش یافته است.
مشاوره روانشناسی و پخش فیلم های آموزشی برای آگاهی جوانان، نوجوانان و خانواده ها از مضرات مواد مخدر از برنامه های این نمایشگاه سه روزه در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت است.
برپایی زنجیره انسانی با جمعیت هلال احمر استان گیلان و سازمان های مردم نهاد و رژه ناوگان خودرویی سازمان های متولی مبارزه با مواد مخدر از برنامه های اولین روز این نمایشگاه بود.
همایش پیشگیری از اعتیاد ، رونمایی از کلیپ فردا هم دیره توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، افتتاح ایستگاه مشاوره روانشناسی رایگان در پیاده راه فرهنگی، افتتاح دو ایستگاه سیار درباره اطلاع رسانی از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در محله های جماران و معلولین رشت با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری و پلیس مبارزه با مواد مخدر و سمن ها از دیگر برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در این استان عنوان شد.
نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر تا چهارم تیرماه از ساعت 18 تا 21 در پیاده راه فرهنگی رشت برای بازدید عموم دایر است.
اول تا ششم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر نام گرفته است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.