حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان با اشاره به اختشاش خیابان پاسداران تهران که بنام دراویش انجام گرفت،خواستار برخورد قاطع با عوامل این اختشاشات و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه شد و گفت:از دست اندرکاران و دستگاه قضایی می خواهیم که قاطعانه و بدون درنگ افراد خاطی و جنایت کار در قائله خیابان پاسداران تهران را بدون هیچ ملاحظه ای محکوم و به جوقه اعدام بسپارند.
این درحالی بود که وقتی امام جمعه لاهیجان اعدام جنایتکاران خیابان گلستان هفتم تهران را از تریبون نماز جمعه اعلام کرد نمازگزاران با تکبیر آن را مورد تایید قرار دادند .
وی خاطرنشان کرد: این افراد که بنام دراویش به چنین اقدامی جنایتکارانی دست زدند درویش نبودند زیرا دراویش چنین خوی درندگی و وحشیگری ندارند بلکه با دزدیدن چند خودرو دست به جنایت زدند و بطور مظلومانه چند تن از نیروهای انتظامی را زیر گرفتند و دو بسیجی را به شهادت رساندند.
وی اظهارداشت: این افراد درویش نبودند بلکه افرادی عربده کش و چاقوکش بودند که با دستور گرفتن از بیگانگان در برون مرز ، نظم و امنیت کشور را مورد هدف قرار دادند که باید آنها را سرجایشان نشاند.
وی به حادثه سقوط هواپیمای آسمان و جان سپردن بیش از 60نفر از هوطنان اشاره کرد و یادآورشد: این حادثه با توجه با سابقه 25ساله هواپیما و فرسوده بودن قطعات باید از نظر فنی مورد بررسی قرار گیرد و عوامل مقصر آن شناسایی شود و مسوولان باید به اینگونه مسایل توجه نمایند تا نواقص فنی موجب مرگ بیشتر هوطنان در ناوگان هوایی نشود.
وی به اهمیت علم آموزی در اسلام اشاره کرد و با استناد به روایت و احادیثی یادآورشد: در هیچ دینی به اندازه اسلام به فراگرفتن علم و دانش تاکید و سفارش ننشده است و اسلام تاکید زیادی برای علم آموزی و اندوختن دانش توسط مسلمانان دارد.
6029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.