به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم هاکی بانوان گیلان چهارشنبه شب در رشت با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم گلستان به برتری رسید و سومین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها را کسب کرد.
تیم هاکی بانوان هیات گیلان که پیش از این نیز تیم های رازی ایلام و همدان را شکست داده بود ، در این دیدار برتر از حریفش ظاهر شد و سرانجام به سومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم های هاکی بانوان همدان و ایلام به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم قدرتمند همدان با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.
در سومین بازی نیز تیم های کرمان و گلستان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هاکی بانوان کرمان در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر 2 حریف خود را مغلوب کرد.
مرحله برگشت نهمین دوره مسابقات هاکی قهرمانی بانوان کشور جام کوثر از سه شنبه گذشته با حضور تیم های هاکی بانوان رازی ایلام ، کرمان ، همدان ، گلستان و گیلان در رشت آغاز شده و تیم های شرکت کننده ، به صورت دوره ای و به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.
در دور رفت این دوره از مسابقات در همدان تیم هاکی بانوان همدان با کسب 13 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ، تیم هاکی بانوان رازی ایلام نیز با کسب 13 امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است و تیم هیات هاکی گیلان با کسب 9 امتیاز در رده سوم است.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.