در پیام تسلیت نوبخت که نسخه ای از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بار دیگر ایران اسلامی، در راه مبارزه با پدیده شوم تروریسم داغدار شد و این بار در فاصله‌ای اندک از حمله تروریستی به ساختمان مجلس شورای اسلامی، شهید حسن عشوری، سرباز خوشنام امام زمان (عج)، طی عملیاتی در منطقه چابهار، خون پاک خویش را نثار حفظ آرامش و امنیت ایران عزیز نمود.
به تحقیق، آنان که در راه تأمین امنیت و حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا می‌کنند، همواره در تاریخ این مرزوبوم جاودان و ماندگار خواهند ماند.
وی در خاتمه این پیام افزوده: اینجانب شهادت این فرزند مجاهد را به ملت شریف ایران، هم‌رزمان او، مردم شهیدپرور خطه گیلان و بویژه خانواده محترم آن شهید گرانقدر تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند رحمان، علو درجات را برای ایشان مسألت می‌نمایم.
شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) بود که در عملیات اخیر وزارت اطلاعات علیه یک گروه تروریستی در چابهار، شهد شیرین شهادت نوشید. پیکر مطهر این شهید، صبح دیروز (شنبه) از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع شد. همچنین عصر روز گذشته مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید مدافع امنیت کشور در زادگاهش شهرستان رودسر واقع در شرق استان گیلان برگزار شد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.