به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش در دومین جلسه ستاد خدمات سفر آستارا گفت: با ارایه خدمات مناسب به گردشگران ضمن فرهنگ سازی در حوزه مهمانپذیری و تقویت صنعت گردشگری منطقه، رضایتمندی مردم را افزایش خواهیم داد.
وی افزود: رضایت مردم از خدمات عمومی در این شهرستان به ویژه در ایام نوروز ضرورت دارد و باید از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده شود.
وی اظهار کرد: رعایت نظافت عمومی و حفظ محیط زیست، زیباسازی شهر، تعیین کشیک و فعال بودن بانک ها، شارژ عابر بانک ها، خدمات رسانی مناسب مراکز درمانی، آمادگی مرکز فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی، پرهیز از کند و کاری ها و فعالیت های عمرانی به وجود آورنده نارضایتی عمومی و دایر بودن مساجد و نمازخانه ها در آستارا باید مورد توجه مسئولان باشد.
رنجکش بیان کرد: با توجه به حجم زیاد گردشگران آستارا در فصول مختلف سال، ادارات و نهادهای خدمات رسان از 25 اسفندماه در اختیار ستاد تسهیلات سفر این شهرستان خواهند بود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با میزبانی چند میلیون مسافر و تردد 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی از مرز آن در سال، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور است؛ 13 هتل، 9 هتل آپارتمان، هفت مهمانپذیر و 26 واحد پذیرایی بین راهی از فضاهای اقامتی آستاراست و مسئولان از آمادگی 21 مدرسه جهت اسکان فرهنگیان مسافر و 17 مسجد جهت اسکان اضطراری گردشگران در این شهرستان خبر می دهند.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.