علی گواهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تأمین امکانات رفاهی مسافران و میهمانان نوروزی در این شهرستان، آموزش و پرورش از همه توان و ظرفیت خود استفاده می کند.
گواهی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی سال 96 تعداد 18 واحد آموزشی با ظرفیت 170 کلاس درس در نظر گرفته شده است که از این میزان 89 واحد در گروه الف می باشند و دارای امکانات رفاهی بهتری هستند که برای اسکان مسافران نوروزی هماهنگی لازم بعمل آمده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر همچنین گفت: خانه معلم این شهرستان نیز با تعداد 17 اتاق و داشتن 52 تخت و همچنین استراحتگاه فرهنگیان در منطقه مرتفع و توریستی واقع در پونل نیز تعداد 12 اتاق و 33 تخت برای همین منظور در خدمت ستاد اسکان می باشد.
گواهی همچنین با اشاره به تنوع امکانات رفاهی آموزش و پرورش این شهرستان گفت: اردو گاه شهید رجایی واقع در منطقه ساحلی تازه آباد رضوانشهر نیز با دارا بودن 14 واحد اقامتی و 110 تخت از دیگر امکانات رفاهی و اقامتی اداره آموزش و پرورش است که برای خدمت به مردم عزیز و میهمانان آمادگی لازم را دارد.
شهرستان رضوانشهر دارای حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی از مناطق توریستی و گردشگری است که در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در جوار دریای خزر واقع شده است.
خبرنگار : مهر علی گواهی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7293/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.