فرماندار صومعه سرا حاضر نشددر این زمینه اظهار نظر کند اما گفت : به منظور حفظ سلامت مردم و  صاحبان واحدهای صنفی از امروز سه شنبه ساعات کار این واحدها محدود می شود.

سیدجلال سید محمدی روز سه شنبه اعلام کرد : بر این اساس تا اطلاع ثانوی این واحدها صبح ها از ساعت ۱۰تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ فعال می باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم ازحضور و تردد در اماکن عمومی و بازار خودداری نموده و بهداشت فردی را رعایت کنند، افزود : تمامی  آرایشگاه های زنانه و مردانه، گیم نت ها، قهوه خانه ها و قلیانسراهای صومعه سرا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است و فعالیت آن‌ها ممنوع خواهد بود.
وی افزود : واحدهای صنفی خاص نظیر نانوایی ها، میوه و تره بار، خواروبارفروشی، مرغ و ماهی، داروخانه ها، تجهیزات پزشکی و لبنیات که فعالیت آنها برای مردم ضرورت دارد از این دستورالعمل مستثنی هستند.
وی رعایت بهداشت نان در نانوایی ها برای مقابله با ویروس کرونا را از ضرورتها دانست و افزود: باید فردی که پول از مشتری می گیرد با آنکه نان را تحویل می دهد، مجزا شوند تا احتمال آلودگی نان کاهش یابد و تا حد امکانر در راستای افزایش سطح بهداشت از دستگاه کارتخوان در نانوایی ها استفاده شود.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.