به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه دومین روز از مسابقات وزنه برداری جام فجر یادواره مرحوم جهان پهلوان «نامجو» وزنه برداران وزن منفی ۸۱ کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند.

در این وزن «عدول اوهاب» از کشور بنگلادش، «حسین سلطانی» از ایران، «یوندر بیتولا» از بلغارستان، «عالم داچیچ» از کشور بوسنی، «جمیل صفا» از عراق، «آندرانیک کارپتیان» از ارمنستان، «حسین احمد» از عراق و «ولدی احمد جایا» از کامرون هشت ورزشکاری بودند که بر روی تخته رفتند.

در حرکت یک ضرب آندرانیک کارپتیان ارمنستانی با مهار وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی به نشان طلا دست‌یافت و جمیل صفا عراقی با مهار وزنه ۱۵۹ کیلوگرمی و یوندر از بلغارستان با مهار وزنه ۱۵۸ کیلوگرمی به ترتیب نشان‌های نقره و برنز را کسب کردند.

گفتنی است ورزشکار ایرانی نیز در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۵۷ کیلوگرم در مکان چهارم ایستاد.

در حرکت دو ضرب این وزن نیز جمیل صفا از عراق با مهار وزنه ۱۹۶ کیلوگرم، یوندر از بلغارستان با مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرم و سلطانی از ایران با مهار وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در مجموع این وزن نیز جمیل صفا عراقی با ثبت رکورد ۳۵۵ کیلوگرم به نشان طلا و یوندر با ثبت رکورد ۳۵۳ کیلوگرمی و سلطانی با ثبت رکورد ۳۴۷ کیلوگرم به ترتیب نشان‌های نقره و برنز را این دوره از مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1343756
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.