ارسلان زارع روز شنبه با حضور در گلزار شهدا ، قرائت فاتحه و نثار گل،  یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت  و با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

وی در  حاشیه  این مراسم  امنیت کنونی کشور را مرهون ایثارگری ها و رشادت های تمامی شهدا از قبل از انقلاب تا کنون عنوان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران شروع یک راه پر افتخار و سعادت بخش برای ملت ایران شد .

وی تصریح کرد: انقلاب به ما آموخت یک ملت با وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه در اساسی ترین مسائل جهانی می تواند سخنی و کلامی واحد داشته باشد و با صلابت و بدون لکنت زبان در مقابل استکبار بایستد.

زارع  با اشاره به میثاق دوباره با شهیدان، امام راحل و مقام معظم رهبری در نخستین روز از دهه فجر اظهار کرد: با وجود تحریم ها و دشواری ها، ملت بزرگ ایران با وحدت و تلاش دانست با سربلندی بار دیگر مهیای برگزاری جشن پیروزی انقلاب شود.

وی با اشاره به دلبستگی مردم به انقلاب ، خاطر نشان کرد: جشن های انقلاب اسلامی امسال پرنشاط تر، شاداب تر و امیدوارانه تر نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

زارع به راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره و اظهار کرد: مردم گیلان هم پای دیگر هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو حضور با شکوه و حماسه ساز خواهند داشت که این مهم پیش درآمدی برای شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه است.

آیین بزرگداشت ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی در گلزار شهدا، مراسم استقبال نمادین از لحظه ورود امام خمینی(ره) در فرودگاه رشت، مراسم «زنگ انقلاب» در مدارس سراسر استان، مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن با حضور کودکان و نوجوانان بر مزار سردار جنگل در سلیمانداراب رشت، رژه خودرویی و موتوری،  به‌صدا درآمدن ناقوس کلیساها و رژه شناورها و سوارکاران از برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در استان گیلان است.

امروز دوازدهم بهمن ماه، اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.