مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سپیدرود رشت، این تیم در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته اول آزادگان با سه بازیکن باتجربه قرارداد متعقد کرد.

رادنی دیدار افزود: فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی و میثم کریمی سه بازیکن جدیدی هستند که با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و توافق با افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه، با سرخپوشان رشتی قرارداد امضاء و به این تیم پیوستند.

وی ادامه داد: فرزاد محمدی مهاجم ۳۲ ساله اهل ارومیه است که سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ دسته اول را با تیم های نفت مسجد سلیمان، داماش گیلان، مس کرمان، ماشین سازی تبریز، استقلال اهواز و نود ارومیه را دارد که نیم فصل نخست نیز لیگ دسته اول در تیم مس رفسنجان حضور داشت.

وی بیان کرد: همچنین میثم کریمی دیگر بازیکن جدید سپیدرود است که  ۲۹ ساله و اهل اهواز و در پست هافبک دفاعی بازی می کند او در نیم فصل نخست در تیم فوتبال استقلال خوزستان عضویت داشته و سابقه بازی در تیم های سرشناسی همچون فولاد خوزستان، نفت آبادان، ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران را در در لیگ برتر و دسته اول را دارد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: ابوالفضل قربانی دیگر بازیکن جدید سپیدرود ۳۳ ساله و در پست هافبک دفاعی بازی می کند که این بازیکن باتجربه نیز سابقه حضور در تیم‌هایی همچون هپکو، شن سا و آلومینیوم اراک، تربیت یزد، نساجی مازندران و پارس جنوبی جم را در کارنامه دارد.

دیدار خاطرنشان کرد: پیش از این نیز بابک عبدالله زاده،  قدیر آقاجانی، امیرحسین نادم و حامد آقایی با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به این تیم پیوسته بودند.

تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.