افشین میرزایی دبیر دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی در مورد دلیل برگزاری چنین جشنواره ای توسط یک موسسه محیط زیستی گفت:محیط زیست بدون صلح ، و صلح بدون اعتماد ممکن نخواهد بود و اعتماد خمیرمایه ایجاد سرمایه اجتماعی در جامعه است.

وی ضمن تشکر از حامیان مالی و معنوی این دوره به موضوع سرمایه اجتماعی پرداخت  و افزود: برآنیم در آینده ای نزدیک این دوسالانه را به صورت بین المللی دو سالانه را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد:از تغییرات این دوره نسبت به ادوار گذشته تعیین هیات ارزیابی متشکل از افراد متخصص و صاحب نظر برای ارزیابی اولیه مصادیق تصویری خواهد بود.

دبیر این دوسالانه عکس خاطرنشان کرد:تلاش ما بر این است بتوانیم نمودهای کم تر دیده شده سرمایه اجتماعی در جامعه را به نمایش بگذاریم.

سپس مدیرعامل موسسه سبزکاران و برگزار کننده دوسالانه گفت: سرمایه اجتماعی ابزار توسعه نیست بلکه نمادی است  که می تواند نشان دهنده توسعه باشد.

نسیم طواف زاده اظهار داشت:ما برآن نیستیم بگوییم وجود سرمایه اجتماعی یعنی رسیدن به توسعه بلکه برآنیم بگوییم در کنار سایر شاخص های توسعه پرداختن به موضوع سرمایه اجتماعی ضروری و بایسته است.

وی افزود:در این دوره هیئت داوران به دبیری آقای الوند رضازاده متشکل از آقایان مهدی سروری، علی شاکر، علیرضا عزتی، شباب گلچین و کریم متقی خواهند بود.

طواف زاده خاطرنشان کرد: طبق ادوار گذشته دبیرخانه دائمی دوسالانه و برگزاری مراسم اختتامیه و نمایشگاه اولیه در شهر رشت خواهد بود و سپس نمایشگاه آثار برگزیده را در سایر استان ها خواهیم داشت.

وی یادآور شد: آثار برگزیده سومین دوره در ۵ استان کشور در سال ۹۷ به نمایش گذاشته شدند.

ضمنا از تغییرات دیگر این  دوره ، ایجاد سایت تخصصی دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی می باشد که علاقه مندان از امروز می تواند با مراجعه به آدرس WWW.SCF.PICS ضمن دریافت اخبار و اطلاعات لازم با موضوع سرمایه اجتماعی؛ برای شرکت در این دوره اقدام نمایند.

گاهشمار این دوره به این قرار است :آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵بهمن۱۳۹۸

اعلام نتایج داوری: ۳۰بهمن۱۳۹۸

اختتامیه دوسالانه و شروع نمایشگاه: ۱۰ اسفند۱۳۹۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.