به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این کلانشهر با اشاره به محاسبات دشمن مبنی بر اینکه دیگر قدرتی در جمهوری اسلامی نیست، افزود: به آمریکایی ها و اروپایی ها اعلام می کنیم که ما همان مردم انقلاب اسلامی سال ٥٧ هستیم.

وی با بیان اینکه مردم در حماسه بزرگ ۹ دی با حضور گسترده خود بار دیگر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند، اظهار داشت: گیلانی ها نیز با حضور پیشتازانه خود در هشتم دی بصیرت، معرفت، عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.

وی یا یادآوری فتنه سال ۸۸ خاطر نشان کرد: هر نامزد انتخاباتی حق اعتراض دارد و قانون برای او این حق را قائل شده و باید از مسیر قانون این حق خودرا دنبال کند اما سال ۸۸ عده ای به عنوان اعتراض مبنی بر اینکه در انتخابات تقلب شده، از مسیر غیرقانونی نیروها و طرفداران خود را فراخوان کرده و آنان را به کف خیابان کشاندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان بیان داشت: در فتنه ۸۸ آمریکایی ها به طور قاطع اعلام کردند که این امر فرصتی برای ما در فروپاشی ایران استو در این شرایط چرا نیامدند در مقابل کسانی که حمایت از یک جریان خاص را فریاد می زند، موضع بگیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زنده  و پایدار است، خاطر نشان کرد:  تا زمانی که انقلاب اسلامی زنده است، دشمن هم دارد که در راس این دشمنان؛  آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب است.  

وی اظهار داشت: دوران بزن و در رو گذشته، هر  زمانی که آمریکای جنایتکار تعرضی به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد، ما آمریکا را تعقیب و هدف قرار خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گره اقتصادی مردم درون نظام است، اضافه کرد: مسئولان بدانند و هوشیار باشند که رهبر انقلاب کد نجات ملت ایران را اقتصاد مقاومتی، اعتمادبه جوانان، فناوری ها و ... اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری بیان داشت: تمام تلاش دشمن آنست که ملت ایران،  اقتصاد ما و انتخابات را شرطی کند، مردم باید هوشیارانه مجلس شورای اسلامی را با نمایندگانی جوان، جهادی، انقلابی و مطیع محض ولایت انتخاب کنند تا ما از گردنه های سخت اقتصادی نجات دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.