مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پنجم اعلام و گروه داوری بازی تیم های داماش گیلان با مس کرمان و ملوان بندرانزلی  با خوشه طلایی ساوه نیز مشخص شد.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، ناصر جنگی به عنوان داور بازی تیم های داماش و مس کرمان انتخاب شد که ایوب غلامزاده و حسین گلشنی نیز به عنوا کمک داور در این دیدار جنگی را همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین مهدی جبرئیلی به عنوان داور چهارم در دیدار تیم های داماش و مس کرمان حضور می یابد و علی خسروی یکی از داوران با سابقه کشور ، ناظر گروه داوری این دیدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قضاوت بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه در هفته پنجم این رقابت ها، به روح الله شریفی سپرده شده که مرتضی هوشیار و ناصر رحیمی به عنوان کمک داور، او را همراهی می کنند.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: وحید زمانی نیز به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور می یابد و مختار مهدوی به عنوان ناظر گروه داوری دیدار تیم های ملوان انزلی و خوشه طلای ساوه انتخاب شده است.

دیدار تیم های فوتبال داماش و مس کرمان عصر فردا در چارچوب هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد و تیم های ملوان بندرانزلی و خوشه طلایی ساوه نیز در همین روز در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم می روند.

تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش با کسب هشت امتیاز در مکان ششم و مس کرمان با کسب چهار امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند، تیم خوشه طلایی ساوه نیز با کسب هشت امتیاز در رتبه پنجم و ملوان بندرانزلی با کسب دو امتیاز در مکان پانزدهم این جدول قرار دارند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.