به گزارش روز دوشنبه ایرنا محمد جواد عامر فرماندار ماسال در حاشیه بازدید از عملیات پروژه آبرسانی روستای ظفرمحله دران شاندرمن اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده و شامل تجهیز ایستگاه پمپاژ، خط انتقال آب به طول یک هزا و ۸۰۰ متر و چهار هزار متر شبکه آبرسانی روستایی است که امیدواریم با تعهد پیمانکار مربوطه این پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ۷۰ خانوار در ظفرمحله روستای دران از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار خواهند شد.

بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در ماسال فرماندار این شهرستان به مناسبت روز کارآفرینی و آموزش های فنی حرفه ای از آموزشگاه فنی حرفه ای بازدید کرد.

عامر با اشاره به قابلیت های شهرستان ماسال در حوزه های گردشگری، کشاورزی و صنایع دستی خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که آموزش های حوزه گردشگری، هتلداری، صنایع دستی و کشاورزی در فنی و حرفه ای ماسال اجرایی شود.
وی آشنایی کودکان و نوجوانان با حرفه ها و مشاغل در سنین کودکی و نوجوانی را امری تاثیرگذار بر تشویق روحیه کارآفرینی در آنان دانست و از کانون پرورش فکری خواست بازدید از حرفه ها و مشاغل مختلف را در برنامه های فرهنگی خود قرار دهد.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

در حال حاضر دو بخش دولتی و خصوصی فنی و حرفه ای در ماسال فعال هستندن و بخش آموزش هایث دولتی به صورت رایگان در قالب چهار کارگاه ثابت عمران، مکانیک خودرو، صنایع غذایی و تاسیسات و همچنین یک کارگاه سیار اقدام با آموزش کارآموزان شهرستان می کند.
سال گذشته ۱۱۸ نفر در بخش آموزش روستایی و ۱۳۰ نفر در بخش آموزش اصناف در ماسال آموزش دیدند.
۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.