به گزارش خبرنگار ایرنا بهرام تسلی نیا روز سه شنبه در نشست اعضای مرکز نیکوکاری در کمیته امداد آستارا افزود: خیران در ماه مبارک رمضان با مراجعه به کمیته امداد، سرپرستی هر یک از ایتام تحت پوشش را با پرداخت ماهانه حداقل 200 هزار ریال متعهد شوند.
وی بیان کرد: میزان کمک های نقدی و غیر نقدی خیران به ایتام در سال جاری 540 میلیون ریال است و بیشتر حامیان ایتام، غیر بومی هستند.
وی اظهار کرد: 504 حامی نیز در طرح محسنین از 275 نفر نیازمند حمایت می کنند و فرزندان دارای پدران بیمار، کهنسال و ناتوان در اداره زندگی در اولویت بهره مندی از خیران طرح محسنین هستند و نیکوکاران از این قبیل فرزندان حمایت کنند.
تسلی نیا ادامه داد: رمضان، ماه بهار نیازمندان و فرصت کمک به قشر ناتوان و فقیر است و مرکز نیکوکاری در طرح های کمیته امداد مشارکت کند.
وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان، چهار هزار نفر از ایتام، زنان سرپرست خانواده و سالمندان تحت حمایت، از سبد کالا شامل گوشت مرغ، حبوبات، ماکارونی، رب و قند بهره مند خواهند شد.
او افزود: در شب های پر فضیلت قدر غذای گرم توسط خیران تهیه و در خانه های نیازمندان توزیع خواهد شد و با حضور جمعی از مسئولان با خانواده های تحت پوشش، دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 700 خانوار آن تحت پوشش کمیته امداد است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.