به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار تالش روز سه شنبه در این دیدار گفت: سپاه پاسداران با نیروهایی متعهد و ولایت مدار، پشتوانه ای محکم و استوار برای انقلاب اسلامی است.
سید عیسی مهدوی افزود: سپاه در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی، همچون دژی محکم ایستاده و همواره نظام جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت کرده است.
وی ادامه داد: پاسداران با کسب معرفت از نهضت کربلا و با عشق به امام حسین (ع)، برای میهن اسلامی خدمت می کنند و ملت به آنها افتخار می کند.
سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه تالش نیز در این دیدار گفت: این نهاد انقلابی و مردمی از همه ظرفیت ها برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم استفاده می کند.
وی افزود: سپاه علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی و ارزشی، در ساخت مسکن محرومان و رسیدگی به نیازمندان نیز پیشتاز است.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در دیدار با فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران گفت: سپاه ، یک نهاد نظامی صرف نیست بلکه نهادی فرهنگی ، اجتماعی ، مردمی و ... است که همه اقشار مردم در آن نقش دارند.
وی اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه را بی حرمتی بزرگی به ملت ایران دانست و افزود: این اقدام سخیف آمریکا موجب همدلی و اتحاد بیشتر ملت ایران خواهد شد زیراکه پوشیدن لباس مقدس سپاه افتخار بزرگی است.
فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه نیز در این دیدار اظهار داشت: سپاه یک نهاد انقلابی است که بر اساس رسالت و دوراندیشی امام راحل (ره) در جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
سرهنگ پاسدار حسن حبیبی سپاه را نهادی مردمی دانست و گفت: در 30 سال اخیر ایران اسلامی از جایگاه ویژه ای در منطقه برخوردار بوده است و سپاه همواره در کنار مردم قرار دارد و از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد.
سالروز ولادت امام حسین (ع) مصادف با 20 فروردین ماه، روز پاسدار است.
آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
7287 / 7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.