زری رضایی خلیق روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان به بهترین نحو ممکن تجهیز و شنبه همین هفته در آستانه سفر رئیس جمهوری به بهره برداری رسیده و در حال خدمت رسانی به مردم شهرستان لاهیجان و شرق گیلان است.
وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این بیمارستان تاکنون 60میلیارد ریال هزینه شده که 54میلیارد ریال آن صرف احداث ساختمان بیمارستان و بقیه نیز صرف تجهیزات آن شده است.
رضایی خلیق با اشاره به اینکه بزودی برخی از تجهیزات نظیر اکسیژن ساز و سیتی اسکن به این بیمارستان اضافه می شود، اظهارداشت: بیمارستان پیروز یکی از بیمارستان های مجهز و مهم استان گیلان و از نوع جنرال (عمومی) به شمار می رود که دارای درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، آزمایشگاه‌، اتاق عمل، جراحی، داخلی، زنان و زایمان و بخش کودکان و مراقبت ویژه است.
وی یادآور شد: امکانات دو بیمارستان سیدالشهدا و 22آبان در بیمارستان پیروز تجمیع شده که بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان به عنوان مرکز بیماری های خاص و سرطان و بیمارستان 22آبان لاهیجان نیز به مرکز آموزش سلامت و مرکز مهارت های بالینی شمال کشور تبدیل می شود.
رضایی خلیق گفت: بیمارستان پیروز از بیمارستان های سطح سه محسوب می شود که با ساخت این بیمارستان، شهرستان لاهیجان به عنوان قطب درمانی شرق گیلان تبدیل شده است.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.