به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه رضوانشهر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طی هفته بسیج بیش از 150 عنوان برنامه در این شهرستان در دست اقدام داریم که برگزاری صبحگاه دانش آموزی، مسابقات و برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی، گلباران قبور مطهر شهدا، افتتاح مسکن محرومان مدد جویی، یادواره های شهدا، خدمات پزشکی، اردو های جهادی، نشست های سیاسی ، بصیرتی و ... از آن جمله است.
وی با اشاره به ساخت و آماده سازی مسکن محرومان از سوی سپاه این شهرستان برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی سال گذشته 50 واحد مسکن مددجویی از سوی سپاه این شهرستان ساخته و تحویل نیازمندان شد و امسال نیز ساخت 13 واحد مسکن مدد جویی را در دستور کار داریم که یک واحد آن در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا در املش فرمانده سپاه این شهرستان نیز بیان داشت که بیش از60 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود.
حمید یحیی پور در نشست خبری با اصحاب بسیج رسانه املش با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت وحدت و خدمت، مسجدمحوری و پایگاه محوری در روستاها و شهرها را سرلوحه برنامه های بسیج عنوان کرد.
وی شاخص ترین برنامه های هفته بسیج امسال در شهرستان املش را افتتاح پل روستای امام بخش رانکوه، افتتاح ساختمان عالم در روستای لرود رانکوه، افتتاح ساختمان پایگاه روستای پیلدره بخش مرکزی، اردوی یک روزه میدان تیر طلاب و مسئوولان اداره هاب شهرستان و ... عنوان کرد.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
از 29 آبان تا پنجم آذرماه هفته بسیج است.
پنجم آذرماه سال 1358 به ‌فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بسیج تشکیل شد.
7291/7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.