به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی تارتار عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در مصاحبه مطبوعاتی در رشت اظهار داشت: هدف ما این بود که یک داور باتجربه این بازی را قضاوت کند که متاسفانه این امر تحقق نیافت.
وی ادامه داد: در صحنه پنالتی نیز ما نفهمیدیم که داور چرا یک ضربه پنالتی به نفع سپیدرود اعلام کرد و این در حالیست که ما دو بار می توانستیم صاحب ضربه پنالتی شویم که متاسفانه داور از اعلام پنالتی به سود ما خودداری کرد.
تارتار افزود: البته این پیروزی را به تیم و هواداران سپیدرود رشت تبریک می گویم چون آنان نیاز مبرم به پیروزی داشتند که در نهایت به هدف و خواسته خود دست یافتند.
سرمربی پارس جنوبی جم با انتقاد از زمین بازی بیان کرد: بازی در اینگونه زمین ها بسیار سخت است و همچنین مصدومیت بازیکنان در این نوع زمین افزایش می یابد و به همین دلیل باید بیشتر احتیاط کرد.
تارتار به قانون عدم حمایت از تیم های شرکت نفت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: قانونی تصویب شده که شرکت نفت نمی تواند در لیگ برتر فوتبال هزینه کند که این امر به پارس جنوبی جم لطمه و صدمه می زند؛ اگر پول نباشد ، به طور حتم تیم ضعیف می شود و در نهایت جایگاه خود را در جدول رده بندی از دست خواهد داد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر جمعه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.