به گزاش خبرنگار ایرنا کیوان محمدی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور که با عنوان افزایش بهره وری در شرایط پیش روی کشور با تمرکز بر بودجه 1398 در رشت برگزار شد، افزود: امیدواریم در این فرصت هرچند کوتاه، گوشه ای از سرزمین مان را به تصویر بکشیم و ظرفیت های آن را بیشتر بشناسیم.
وی همچنین به بازدید معاون امور علمی، اجتماعی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه از منطقه آزاد انزلی اشاره و اضافه کرد: بهره گیری از این فرصت، مقدمه ای برای استفاده بهتر از ظرفیت های استان است.
رئیس کل دادگستری گیلان نیز در این همایش در سخنانی؛ با مقایسه میزان پرونده های جاری ایران با 10 سال گذشته و افزایش شمار پرونده های قضایی در کشور اظهار داشت: فرآیند تشکیل پرونده تا اجرای حکم برای کشور هزینه بر است و هزینه نیز مستلزم بودجه ریزی است که برنامه ریزی برای کاهش آن نیازمند همکاری برنامه ریزان است.
احمد سیاوش پور بر لزوم تعامل و همگرایی همه جانبه تاکید و تصریح کرد: مدیران باید قانون مدار باشند؛ مجلس و دولت نیز باید تدبیری بیاندیشند تا بودجه، بموقع در اختیار مدیران قرار گیرد.
در اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور با عنوان افزایش بهره وری در شرایط پیش روی کشور با تمرکز بر بودجه 1398 که در رشت برگزار شد؛ شماری از معاونان این سازمان، نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان نیز حضور داشتند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.