به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان افزود: صاحبان تولید هم تلاش کنند کالای خوب و با کیفیت روانه بازار کنند تا تمایل مردم به خرید خارجی کمتر شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: نباید فقط به شعار بسنده کنیم بلکه لازم است در حمایت از تولید داخل دولت، تولیدکنندگان و آحاد مردم بیش از گذشته در عرصه عمل و ایجاد فرصت های شغلی تلاش کنند.
نورمفیدی همچنین با تبریک روز کارگر گفت: اگر به توصیه و منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه کار و کارگر عمل شود، فعالیت کارخانه ها رونق گرفته و شکایت از بیکاری کمرنگ خواهد شد.
خطیب جمعه گرگان به 9 اردیبهشت روز شوراها نیز اشاره کرد و افزود: این نهاد از برکات و مولود انقلاب اسلامی است و از اعضای شوراها می خواهیم برای ارایه خدمت بهتر به مردم وابستگی جناحی و گروهی را کنار بگذارند.
نورمفیدی با گرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: این عالم بزرگوار همه عمر خود را صرف معلمی و خدمت به اهداف اسلام کرد و چقدر خوب است از چنین معلمی سرمشق گرفته شود.
امام جمعه گرگان با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت قائم (عج) افزود: عدالت، اندیشه ورزی و خرد ورزی، صفا و صمیمیت از روش های حکومت این امام بزرگوار است.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.