نوربخش داداشی ظهر شنبه در نمابری به ایرنا ، اعلام کرد: براساس آخرین الگوی پیش یابی ازعصر امروز استان گلستان تحت تاثیر موج ناپایدار قرار می گیرد که این سامانه ظهر یکشنبه از ناحیه شرقی استان عبور خواهد کرد.
وی اظهار کرد: صبح یکشنبه همزمان با 22 بهمن در نواحی شرقی گلستان و بویژه شهرهای کلاله ، گالیکش و مراوه تپه، آسمان ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود و در سایر نواحی استان، آسمان نیمه ابری و ابری است.
مدیرکل هواشناسی گلستان بیان کرد: روز دوشنبه با تقویت جریانات جنوبی و پایداری نسبی هوا، افزایش دما و در پاره ای مناطق وزش موقتی باد شدید پیش بینی می شود.
به گفته وی؛ در روز سه شنبه هفته جاری نیز با ورود امواج فرعی، افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده و مه غلیظ ، پدیده جوی غالب در استان خواهد بود.
داداشی ادامه داد: از صبح چهارشنبه و با ورود مجدد سامانه ناپایدار به استان شاهد وزش باد شدید، افزایش ابر، بارندگی متناوب، در نواحی کوهپایه ای و کوهستانی ریزش برف و تشکیل مه خواهیم بود که از اواخر وقت پنجشنبه از فعالیت این سامانه در استان کاسته خواهد شد.
هم اینک هوای گرگان مرکز گلستان نیمه ابری همراه با مه رقیق و دما 12 درجه سانتیگراد بوده و سرعت وزش باد 14کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
فردا همزمان با 22 بهمن ماه در 45 نقطه شهری و روستایی استان گلستان راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.