سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این حادثه ساعت 14 و 30 دقیقه عصر امروز رخ داد و در آن دو دستگاه خودرو پراید با هم تصادف کردند.
وی اضافه کرد: در این حادثه که به علت بی احتیاطی و انحراف به چپ یکی از رانندگان که از گنبد به سمت چای قوشان در حرکت بوده رخ داد، چها سرنشین این دو خودرو در دم جان خویش را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم و توسط اورژانس 115 به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شد.
سرگرد فارسیانی با ابراز گله مندی از برخی شبکه های مجازی در ارائه آمار غلط از تعداد فوتی های این حادثه تصریح کرد: در زمان حادثه تنها چهار نفر فوت کردند که به اشتباه در شبکه های مجازی پنج نفر ذکر شده است.
فرمانده پلیس راه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه رعایت سرعت مجاز از سوی رانندگان یادآور شد: تفاوت زمانی سرعت غیرمجاز با سرعت مجاز تنها چند دقیقه زودتر رسیدن است که ارزش ندارد به خاطر آن جان خود و دیگران را به خطر انداخت.
به گزارش ایرنا از مرکز فوریت های پزشکی 115 گنبدکاووس دو نفر از فوتی ها زن و دو نفر نیز مرد بودند ضمن اینکه تنها مصدوم این سانحه هم یک مرد بوده است.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/3039
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.